
Tudi letošnji Diggit nas je obogatil z več nagradami. Prejeli smo jih v kategorijah javni sektor, neprofitne organizacije in turizem, s tem pa smo znova ena od dveh največkrat nagrajenih agencij.
Nagrade so namenjene najboljšim digitalnim delom, ki predstavljajo presežek znotraj lastne industrije. Žirija je pri prijavljenih delih ocenjevala strateški pristop, kreativnost, inovativnost, implementacijo in učinkovitost prijavljenih del. Največjo težo pri izbiri zmagovalcev je imel kreativni in inovativni presežek.
S prejetimi nagradami je stroka potrdila pravo pot, predvsem pa ekipo napolnila z novo energijo v cilju napredovanja in (so)ustvarjanja novih presežkov.
Da bodo presežki v prihodnje še večji, je predsednica žirije, Tjaša Kolenc Filipčič, pozvala, da se agencije preizkusijo tudi na mednarodnem nivoju. Lahko potrdimo, da so tovrstni natečaji, ki poleg kreative upoštevajo tudi celotno produkcijo in to primerjajo z najboljšimi na svetu, odličen preizkus znanja ekipe in dovršenosti projektov. V letu 2015 smo na CSS Awards Design prijavili tri naše projekte, eSvet, Cevko in Rižanski vodovod Koper - prva sta prejela nagrado Special Kudos, zadnji pa je bil nominiran.
V nadaljevanju smo pripravili predstavitve nagrajenih projektov, zato vabimo k raziskovanju.
Lastnik: Center RS za poklicno izobraževanje
URL: www.mojaizbira.si
Kategorija: javni sektor
Nagrada: Zlata Diggit nagrada 2015
Opis:
Mojaizbira.si kot unikatna iskalna platforma, v vlogi odličnega svetovalca, postreže z najpomembnejšimi informacijami o poklicih in izobraževanju. Tako pomeni ključno pomoč osnovnošolcem zadnje triade (združuje vse najpomembnejše informacije), svetovalnim delavcem (orodja, gradiva in napotki) in staršem, ki otrokom svetujejo pri izbiri poklica (informacijska mreža z nasveti). Pomaga s podatki, ki so predstavljeni na uporabniku enostaven in pregleden način ter združeni preko peterice ključnih državnih inštitucij in več sto srednjih šol.
Marketinški cilji:
Vključitev šol v marketinško prezentiranje svojih lastnosti in prednosti, komuniciranje z dijaki in starši brez vizualnih ali vsebinskih olepšav, ponujanje orodja in prijetnega okolja za delo kariernih svetovalcev. Na enem mestu predstaviti možnosti poklicnega izobraževanja.
Poslovni cilji:
Globlja integracija vseh ključnih protagonistov v občutljivi ekosistem poklicnega in strokovnega izobraževanja. Združiti vse ključne informacije vodilnih državnih inštitucij in šol in na enem mestu in zagotoviti preprost in učinkovit dostop do informacij, ki so v pomoč pri odločanju o izobraževanju.
Ciljne skupine:
Implementacija dela:
Iskalna platforma, katere uporabniško izkušnjo smo zasnovali na podlagi testiranj potreb ciljnih skupin, pomeni ključno pomoč pri odločanju o nadaljnji poklicni poti. Pomaga z zbirko ključnih informacij o poklicih in izobraževanju, ki bi jih sicer iskali po številnih drugih spletnih straneh.
Kreativnost in inovativnost:
Mojaizbira.si se razlikuje od tipičnih digitalnih produktov v javnem sektorju, ker se ne omejuje samo na vsebine v lasti enega urada, pač pa z dejanskimi potrebami uporabnikov združuje vsebine iz večjega števila virov (Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport, Andragoški center Slovenije, Obrtna zbornica in Zavod RS za zaposlovanje, podatki o srednjih šolah). Posebnost je tako v doseženi ravni interoperabilnosti med proračunskimi porabniki, pri čemer je korist uporabnika, da vse najde na enem mestu, samostojno urejanje podatkov o šolah pa ima kapilaren učinek skozi celotno šolstvo.
Rezultati:
Mojaizbira.si je postala de facto centralna točka za informiranje glede karierne orientacije. S prenovo je stopnja zapustnosti z 58% padla na 9%, čas ogleda pa smo dvignili za 67%, kar kaže na razumevanje uporabnika (prejeli smo tudi številne pohvale). Stroka je portalu podelila tudi 3 Netko priznanja (zmagovalec in 2 x finalist).
Več o projektu: http://enki.si/projekti/moja-izbira
Lastnik: Nacionalni inštitut za javno zdravje
URL: www.nijz.si
Kategorija: neprofitne organizacije
Nagrada: Zlata Diggit nagrada 2015
Opis:
Nacionalni inštitut za javno zdravje (NIJZ) je osrednja nacionalna ustanova, katere glavni namen je proučevanje, varovanje in zviševanje ravni zdravja prebivalstva RS s pomočjo ozaveščanja prebivalstva in drugih preventivnih ukrepov. Osrednji steber komunikacije je spletno mesto, kjer združujemo vse ključne informacije in ažurno obveščamo o aktualnih temah na področju javnega zdravja in spodbujamo preventivne ukrepe prebivalstva.
Marketinški cilji:
Proučevanje, varovanje in zviševanje ravni zdravja prebivalstva RS s pomočjo ozaveščanja prebivalstva in drugih preventivnih ukrepov.
Poslovni cilji:
Spletno mesto kot središče in arhiv informacij, ki znižuje potrebe po osebni komunikaciji zaposlenih v inštitutu s ciljnimi skupinami.
Na enem mestu združiti informacije nekdanjih lokalnih zavodov, ki so do objave novega spletnega mesta komunicirali samostojno.
Ciljne skupine:
Implementacija dela:
Informacijska forma deluje kot zbirka prispevkov, ki so vsi predstavljeni z enotno uporabniško izkušnjo, predvsem vsebinsko bogato. Dostop je prijazen do različnih ciljnih skupin, zato vodimo ali preko priporočil ali klasičnega menija, rubrik A/Z oz. iskalnika, vse v določenih barvnih zgodbah.
Kreativnost in inovativnost:
Spletno mesto deluje kot informacijska platforma številnih informacij glede zdravja. Obiskovalca nagovarjamo s ključnimi sporočili – aktualno, izpostavljeno in priporočamo (barvna shema sledi skozi celoten portal), preko katerih skrbimo za informiranost z osrednjimi temami. Pomembno mesto zasedajo tudi predstavitve projektov in programov. Informacije so podane z enotno uporabniško izkušnjo, predvsem vsebinsko bogato, saj gre za resne teme. Uporabniki imajo na voljo klasično iskanje, razpored A/Z in seveda iskalnik.
Rezultati:
Na enem mestu združujemo informacije 10 zavodov, ki so prej komunicirali ločeno (lažji dostop za uporabnike, finančni prihranek). Statistično dosegamo odlične rezultate – od 17. feb 225.000 ogledov (brez oglaševanja), povpr. ogled skoraj 5 strani, čas pregledovanja 3 min, zapustnost je zelo nizka.
Lastnik: Notranjski muzej Postojna
URL: www.muzejkrasa.si
Kategorija: turizem
Nagrada: Zlata Diggit nagrada 2015
Opis:
S postavitvijo stalne razstave Muzej krasa je dobila Postojna, poleg Postojnske jame, vivarija in Inštituta za raziskovanje krasa, zadnjo v nizu kraških institucij. V komunikaciji je nosilno vlogo prevzelo spletno mesto, ki očem prijazno vabi k obisku razstave in v ozadju slednjo nenehno bogati z različnimi prispevki strokovne in laične javnosti.
Marketinški cilji:
Ciljne skupine opozoriti na novo razstavo Muzej krasa.
Poslovni cilji:
Dvigniti obisk spletne strani in preko slednje v muzej privabiti čim več obiskovalcev.
Ciljne skupine:
Implementacija dela:
Preko spletnega mesta želimo spodbuditi sanjarjenje, ga premakniti v fazo raziskovanja in doseči točko odločitve za ogled razstave. Zato začenjamo s smiselno izbranimi atraktivnimi fotografijami, preko vprašanja vodimo v globino, kjer predstavimo sklop razstave in nato v nogi vabimo k obisku muzeja.
Kreativnost in inovativnost:
Spletno mesto prikazuje ključne dele razstave. Z veliko fotografijo spodbuja fazo sanjarjenja, ki, s premišljenimi vprašanji, vabijo k obisku muzeja. Pozivni »Razišči« intuitivno vabi v globino, kjer obiskovalec na kratko izve več o razstavi – noga je temu primerno zastavljena tako, da postreže z odpiralnim časom in drugimi ključnimi informacijami, ki obisk olajšajo. Za tiste, željne več, je na voljo Muzeoblog, kjer združujemo številne zgodbe o krasu, bogata fotogalerija, za kreativne natečaj zgobarjenja in bajkanja, pa tudi novičarska lista, na katero se lahko prijavijo.
Rezultati:
Se štejejo v konkretnih številkah – otvoritveni dogodek je obiskalo skoraj 400 ljudi, vključno s predsednikom države (plan 100), spletno mesto pa je v letošnjem letu zabeležilo preko 85.000 ogledov. Razstava je odlično sprejeta med ciljnimi javnostmi, zabeležili pa smo tudi preko 60 medijskih objav.
Več o projektu: http://enki.si/projekti/muzej-krasa
Več o Diggit natečaju: http://www.diggit.si/tekmovanje/kategorije-dela
Več o uspehu ENKI na Diggit 2014: http://www.enki.si/blog/3-zlate-diggit-nagrade-v-roke-enki
Na podelitvi NETKO nagrad so nas 3x poklicali na zmagovalni oder, poleg tega pa smo osvojili še 3 druga mesta in 2 tretji mesti!
Tudi letos se Dan družbenih omrežij ni odvil brez naše ENKIpe. Vas zanima, kaj je novega in kaj se nam še obeta v novi eri družbenih omrežij? Berite dalje ...
V novi izdaji Marketing Magazina je Nika Serdoner zbrala glavna sporočila prve mednarodne konference WFVConf 2022, kjer smo v sklopu predstavitev inovacij govorili o vplivu VR tehnologije na ustvarjanje edinstvene uporabniške izkušnje....
Partnerji nam zaupajo, ker vedno najdemo prijazne, intuitivne in strateške rešitve za končnega uporabnika. Dobrodošli, da vas navdušimo.