Z brezplačnimi e-obvestili vas obveščamo o novostih, povezanih z agencijo, splošnih informacijah, povezanih s komuniciranjem in oglaševanjem, člankih, aktualnih ponudbah in ostalih poslovnih informacijah. Pošiljatelj e-obvestil in upravljavec zbirke osebnih podatkov je ENKI d. o. o., Tehnološki park 19 , 1000 Ljubljana. (v nadaljevanju ENKI)
E-obvestila prejemate v skladu z Zakonom o elektronskih komunikacijah na osnovi vaše prijave na prejemanje e-obvestil na ENKI spletnih straneh, sodelovanja v nagradnih igrah, nakupa ali iz drugih pravnih naslovov, s katerimi je bilo dano prostovoljno soglasje.
S prijavo na e-obvestila posameznik izrecno soglaša, da »ENKI« obdeluje osebne podatke za namene ciljnega in neposrednega trženja. ENKI lahko prijavljen elektronski naslov obdeluje za lastne potrebe do preklica pisne privolitve oz. do časa, ko podatki ne bodo več služili svojemu namenu, pri čemer za novičarsko listo lahko uporablja zunanji servis skladno s pravili slednjega (npr. mailChimp) in podatke hrani v oblaku.
Posameznik ima skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov pravico, da kadarkoli pisno ali na drug dogovorjen način zahteva, da ENKI osebne podatke trajno ali začasno preneha uporabljati za namene ciljnega in neposrednega trženja, pri čemer bo ENKI v 15 dneh od prejema obvestila ustrezno preprečil uporabo osebnih podatkov za namene ciljnega in neposrednega trženja ter posameznika o tem v nadaljnjih petih dneh pisno ali na drug dogovorjen način obvestil.
Navodila za odjavo preko prejetega e-obvestila:
V vsakem e-obvestilu je v nogi sporočila objavljena povezava »Odjava«, na katero kliknete in sledite postopku odjave.
Elektronski naslov, na katerega prejemate e-obvestila, je shranjen in varovan v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov.
Ideje najraje črpamo iz celega sveta. V ENKI-ju imamo radi tiste, ki nas malce nasmejijo, predvsem pa tiste, ki opozarjajo na družbeno in okoljsko pomembne stvari ter jih ozaveščajo. Komunikacijske akcije igrajo v takšnih primerih veliko vlogo, saj se z njimi srečujemo na vsakem koraku. Kot navdih in nekaj dobrih primerov akcij smo opazili na družbenih omrežjih znanih blagovnih znamk in z vami jih delimo v nadaljevanju.
1. SPOTIFY “ONLY YOU”
Spotify je znan po svojem sistemu oblikovanja personaliziranih “wrapped” seznamov predvajanja, kjer ob koncu leta vsakemu poslušalcu oblikuje seznam njegovih najbolj predvajanih pesmi. Tokrat pa se je podobnega načina lotil še na bolj intimni ravni. S pomočjo algoritma aplikacije je Spotify oblikoval poseben “Only you” seznam predvajanja, kjer poslušalcu ponudi uvid v način poslušanja glasbe. Posamezniku je v času akcije predstavil seznam predvajanja glasbe, ki opiše njegovo rojstno karto (po glavnem horoskopskem znamenju, luninem znamenju in ascendentu). Nadaljeval s tem, da ponuja smešno kombinacijo dveh glasbenih ekstremov (priznajmo, kdo jih nima?) s prav posebnim seznamom predvajanja, ki ga aplikacija oblikuje glede na vaše odgovore na vprašanje “koga bi povabili na večerjo?”. Ponudil je tudi uvid v časovna obdobja glasbe, ki jo največ poslušate in v katerem delu dneva najbolj predvajate svojo glasbo.
Da bi malce humoristično personalizirano kampanjo razširili, so s simpatičnimi grafikami in zabavnim tekstom oblikovali predloge, ki so jih lahko vsi s svojimi prijatelji delili na svojih družbenih omrežjih.
Absolut vodka slovi po tem, da je bila prva alkoholna znamka, ki je v času zaničevanja, nesprejemanja in sovraštva do LGBTQ+ skupnosti, targetirala ravno njih. S tem so si pridobili znak spoštovanja, ki ga ohranjajo še danes. S pomočjo glavnega oblikovalca mavrične zastave in močnega podpornika skupnosti, Gilberta Bakerja, so oblikovali Absolut Rainbow vodko, ki je dobila mesto v njihovi kolekciji, najbolj prodajana pa ostaja v junijskem “mesecu ponosa,” ki ga znaznamujejo tudi vsesvetovne parade ponosa in različna praznovanja. Letošnjo kampanjo pa so podprli z izobraževalno vsebino na njihovih družbenih omrežjih. Komunicirali so predvsem preko Twitterja, z vizualnimi orodji pa so nastopili tudi na drugih komunikacijskih kanalih, kjer so delili zanimiva dejstva in se poglobili v zgodovino parade ponosa, nastajanja LGBTQ+ skupnosti in s tem pripomogli tudi k ozaveščanju problematike, s katero se člani skupnosti še danes srečujejo na vsakem koraku.
Nesspreso, ena izmed vodilnih blagovnih znamk na trgu kave, se je z mini kampanjo, ki je dominirala predvsem na Facebooku in Instagramu, posvetila oblikovalcem okusov, ki z ljubeznijo pridelujejo kavna zrna. Povezali so se s slavnimi ambasadorji (kot je na primer George Clooney) in želeli z njihovo pomočjo poudariti pomembnost pridelovalcev kave in vseh kmetovalcev, ki skrbijo za njen popolni okus in kvaliteto. Pogovore z ustvarjalci kot tudi z oboževalci so delili na družbenih omrežjih, njihovim sledilcem pa so omogočili vpogled v zakulisje pridelave (in dostave) njihove najljubše kave.
5 STVARI IZ DNEVA DRUŽBENIH OMREŽIJ, KI SI JIH MORAŠ ZAPOMNITI
Tudi letos se Dan družbenih omrežij ni odvil brez naše ENKIpe. Vas zanima, kaj je novega in kaj se nam še obeta v novi eri družbenih omrežij? Berite dalje ...
V novi izdaji Marketing Magazina je Nika Serdoner zbrala glavna sporočila prve mednarodne konference WFVConf 2022, kjer smo v sklopu predstavitev inovacij govorili o vplivu VR tehnologije na ustvarjanje edinstvene uporabniške izkušnje....
Partnerji nam zaupajo, ker vedno najdemo prijazne, intuitivne in strateške rešitve za končnega uporabnika. Dobrodošli, da vas navdušimo.