
Katere so glavne ključne besede, ki jih mora spremljati vsaka blagovna znamka? Večina podjetij se danes že zaveda, da je potrebno natančno spremljati obnašanje uporabnikov na lastnih spletnih straneh. Eden izmed parametrov, ki jih običajno spremljamo, so tudi ključne besede, ki jih uporabniki vpišejo v brskalnike in jih posledično privedejo do rezultata na spletnih straneh. Pri tem pa ne smemo pozabiti na dogajanje na družbenih omrežjih, kjer prav tako poteka iskalni proces.
Vprašanje, ki se nam poraja je, katere ključne besede spremljati, tako pri organskem iskanju, kot na družbenih omrežjih, da bomo okrepili prepoznavnost blagovne znamke in dosegli višje pozicije kot naša konkurenca.
V prvi vrsti je potrebno spremljati ključne besede, ki so direktno povezane z blagovno znamko. V to skupino štejemo besede kot so ime podjetja, imena produktov oz. storitev in morebiti celo imena ključnih zaposlenih v podjetju.
Naslednji niz ključnih besed, ki jih je priporočljivo spremljati, so ključne besede povezane s konkurenti. V tem primeru spremljamo imena konkurenčnih podjetij in njihovih izdelkov oz. storitev.
Poleg ključnih besed, ki so direktno povezane z blagovno znamko in konkurenco je potrebno beležiti tudi besedne zveze, za katere smatramo, da jih uporabniki vtipkajo v iskalnike, ko iščejo določen produkt oz. storitev.
Ob tem pa naletimo na dva različna tipa ključnih besed – poslovne in informativne. Na primer nekdo, ki išče določeno storitev, lahko išče nasvete, kako to narediti sam, ali pa išče strokovnjaka na tem področju, ki bo to opravil namesto njega. Za podjetja so vsekakor bolj zanimivi drugi, ki iščejo po poslovnih ključnih besedah, vendar pa ne smemo popolnoma zanemariti preostalih.
Informativne ključne besede dobijo svojo vlogo, ko uporabnika vpisana ključna beseda privede na blog spletne strani podjetja, ki je običajno informativne narave, le-ta pa v nadaljnjih korakih vodi uporabnika dalje po spletni strani do produkta oz. storitve in se zaključi z nakupom
Zato je šetoliko bolj pomembno, da se spremlja tudi ključne besede, ki so informativne narave. V nabor informativnih ključnih besed sodijo ključne besede video posnetkov, tutorialov, podcastov, Facebook vsebin in drugih vsebin na različnih kanalih in platformah, s katerimi je uporabnik v stiku.
Poleg naštetih tipov ključnih besed, ki jih moramo upoštevati, če želimo natančno poznati uporabnike in jim odgovoriti na njihova iskanja, pa ne smemo mimo dogajanja na drugih kanalih in družbenih omrežjih, kjer lahko prav tako spremljamo, kakšni so odzivi uporabnikov na naše izdelke oz. storitve in le-to uporabiti v nadaljnji komunikaciji (npr. pozitivni komentar nam lahko služi kot izjava).
Na podelitvi NETKO nagrad so nas 3x poklicali na zmagovalni oder, poleg tega pa smo osvojili še 3 druga mesta in 2 tretji mesti!
Tudi letos se Dan družbenih omrežij ni odvil brez naše ENKIpe. Vas zanima, kaj je novega in kaj se nam še obeta v novi eri družbenih omrežij? Berite dalje ...
V novi izdaji Marketing Magazina je Nika Serdoner zbrala glavna sporočila prve mednarodne konference WFVConf 2022, kjer smo v sklopu predstavitev inovacij govorili o vplivu VR tehnologije na ustvarjanje edinstvene uporabniške izkušnje....
Partnerji nam zaupajo, ker vedno najdemo prijazne, intuitivne in strateške rešitve za končnega uporabnika. Dobrodošli, da vas navdušimo.