
Eye Tracking se v zadnjem času vse pogosteje uporablja za analizo uporabniške izkušnje na spletnih mestih. S pomočjo takšnih analiz dobimo podatke, ki nam pomagajo precej bolj optimalno postaviti gradnike in elemente spletnega mesta, kot tudi izboljšati uporabniško izkušnjo v primerih, ko vidimo, da imajo uporabniki probleme pri razumevanju logike spletnega mesta.
Osnova za tale zapis je članek Eye Tracking in 2014: How Users View and Interact with Today's Google SERPs
Leta 2005 je v javnost prišla raziskava Eye Trackinga na spletnem mestu Google med njihovimi rezultati (SERP - search engine results page), ki je za vsakega lastnika spletnega mesta še kako pomembna. Rezultati so takrat prikazali, da uporabniki začnemo iskati vsebino na zgornji levi strani rezultatne strani in jo preskeniramo horizontalno, potem gremo na drug zadetek in ga preskeniramo horizontalno, vendar je to skeniranje že krajše, kot je bilo pri prvem zadetku in tako se potem to ponavlja.
Vir fotografije: http://www.mediative.com/SERP
Na koncu dobimo trikotnik, ki so ga poimenovali Google’s Golden Triangle in je bil dolga leta pomemben dejavnik, na katerega so se zanašali lastniki spletnih mest in podjetja, ki so ponujala SEO optimizacijo.
Leta 2014 so navade uporabnikov na rezultatni strani Googla precej spremenjene. Študija Eye Trackinga je pokazala, da moramo upoštevati, da smo se v tem času navadili uporabljati različne mobilne naprave, kjer proces branja (skeniranja) poteka povsem drugače. Če smo nekoč skenirali podatke v trikotniku, jih sedaj večinoma vertikalno – posledica mobilnih naprav, ki jih uporabljamo.
Prav tako ni poudarek več zgolj na samo prvih parih zadetkih, ampak uporabniki na rezultatni strani preletijo več vsebine, kot so jo pred devetimi leti, vendar za to porabijo precej manj časa. Google se pri tem trudi, da se uporabniki čim dlje časa zadržujemo na rezultatni strani in nam vedno znova dodaja nove funkcionalnosti (oglasi, prikaz fotografij, videoposnetkov, uporaba raznih oznak za različne članke, recepte, hotelske namestitve), ki omogočajo uporabniku več informacij in večjo interakcijo.
Kaj je torej pomembno, da nas uporabniki opazijo na rezultatni strani Googla?
Leta 2014 pa se je precej spremenil tudi odnos iskalcev informacij, saj je samo 1% obiskovalcev kliknilo na drugo stran rezultatov na Googlu, kar pomeni, da če vas ni med rezultati na 1. strani, potem vas tako rekoč ni.
Celotna študija je na voljo - The Evolution of Google's Search Results Pages & Effects on User Behaviour
Na podelitvi NETKO nagrad so nas 3x poklicali na zmagovalni oder, poleg tega pa smo osvojili še 3 druga mesta in 2 tretji mesti!
Tudi letos se Dan družbenih omrežij ni odvil brez naše ENKIpe. Vas zanima, kaj je novega in kaj se nam še obeta v novi eri družbenih omrežij? Berite dalje ...
V novi izdaji Marketing Magazina je Nika Serdoner zbrala glavna sporočila prve mednarodne konference WFVConf 2022, kjer smo v sklopu predstavitev inovacij govorili o vplivu VR tehnologije na ustvarjanje edinstvene uporabniške izkušnje....
Partnerji nam zaupajo, ker vedno najdemo prijazne, intuitivne in strateške rešitve za končnega uporabnika. Dobrodošli, da vas navdušimo.