
Whait, what? Saj sem se komaj pridružila ekipi, pa že teambuilding? OK, pa grem, bolj čudni od mene tako ne morejo biti :)
Pa smo šli. Nabasali smo se v kombi in v dežju krenili proti Italiji. Nismo vedeli, kam gremo, in ko nas je čez mejo pobožal sonček, nam je bilo vseeno. Nika je bila navigator in čez tri ure smo prispeli v prelepo italijansko vasico Sauris di Sopra. Bilo je božansko. Nikjer nikogar, vreme čudovito, naša dobra volja pa na vrhuncu. Točno to, kar smo rabili. Veliko smo hodili, nadihali smo se svežega zraka, najedli pristnih italijanskih dobrot in nazdravili z odličnimi lokalnimi vinčki.
ENKIpa pa … je moja. V tako kratkem času so me sprejeli tako, kot bi bila njihova že vrsto let. In jaz njih. Verjetno zato, ker nam je blizu enak smisel za humor, ker se radi objemamo, ker se na glas in iz srca smejimo, ker smo srčni in preprosti.
Spet bomo šli in jaz že komaj čakam.
V novi izdaji Marketing Magazina je Nika Serdoner zbrala glavna sporočila prve mednarodne konference WFVConf 2022, kjer smo v sklopu predstavitev inovacij govorili o vplivu VR tehnologije na ustvarjanje edinstvene uporabniške izkušnje.
...
Z Natureto smo ustvarili kampanjo »Vlagaj vase« s katero spodbujamo k zavestnemu osvajanju novih znanj in veščin za razvoj na področju osebne rasti, kariere, medosebnih odnosov in fizične zmogljivosti.
V preteklih šestih mesecih smo ENKIpo povečali za 3 novopečene ENKI-je in po končanih dopustih, uspešnih Websijih in konferencah je prišel čas bildanja ekipnih mišic in spoznavanja tima zunaj pisarnišnikega teritorija. Nekega deževnega...
Partnerji nam zaupajo, ker vedno najdemo prijazne, intuitivne in strateške rešitve za končnega uporabnika. Dobrodošli, da vas navdušimo.