
Burger King je na mednarodnem festivalu kreativnosti Kanski levi navdušil z akcijo »McWhopper«. Poleg dveh velikih nagrad je dobili še sedem zlatih, šest srebrnih in devet bronastih levov, imenovali pa so ga za kreativnega oglaševalca leta 2017 z obrazložitvijo, da blagovna znamka nenehno premika meje odličnosti.
Z akcijo so premeteno nagovorili naprave, ki jih aktiviramo z glasom, npr. Google Home. S televizijskim oglasom so načrtno aktivirali napravo, da je ta zaključila sporočilo in tako podaljšala televizijski oglas. Kot primer, z vprašanjem: »Kaj je v burgerju Whopper?«, so aktivirali napravo, ki so nato posredovala seznam sestavin, naveden na Wikipedijini strani o Whopperju.
Tako so učinkovito sprožili na tisoče naprav, in to tako hitro, da se Google na aktivnosti ni uspel odzvati dovolj hitro. Zabeležili so 15 milijonov ogledov na spletu, odzvalo pa naj bi se 700000 naprav Google Home, omembe blagovne znamke Burger King naj bi narasle za 500 %.
Na podelitvi NETKO nagrad so nas 3x poklicali na zmagovalni oder, poleg tega pa smo osvojili še 3 druga mesta in 2 tretji mesti!
Tudi letos se Dan družbenih omrežij ni odvil brez naše ENKIpe. Vas zanima, kaj je novega in kaj se nam še obeta v novi eri družbenih omrežij? Berite dalje ...
V novi izdaji Marketing Magazina je Nika Serdoner zbrala glavna sporočila prve mednarodne konference WFVConf 2022, kjer smo v sklopu predstavitev inovacij govorili o vplivu VR tehnologije na ustvarjanje edinstvene uporabniške izkušnje....
Partnerji nam zaupajo, ker vedno najdemo prijazne, intuitivne in strateške rešitve za končnega uporabnika. Dobrodošli, da vas navdušimo.