
British Council, ki velja za eno izmed največjih svetovnih organizacij za poučevanje angleškega jezika, je s pomočjo kampanje, ki je temeljila na bannerjih, promoviral uporabo angleškega jezika med zaposlenimi v azijskih državah.
Bannerji so se pojavljali na straneh, ki so bogate z vsebino in jih uporabniki veliko berejo. Zasnovani so bili na način spletnega slovarja, saj so v trenutku, ko je uporabnik označil besedo na spletnem članku, ponudili prevod izbrane besede.
Več o kampanji na: www.knowyourenglishbanner.com/case/
Za radovedne.
Na podelitvi NETKO nagrad so nas 3x poklicali na zmagovalni oder, poleg tega pa smo osvojili še 3 druga mesta in 2 tretji mesti!
Tudi letos se Dan družbenih omrežij ni odvil brez naše ENKIpe. Vas zanima, kaj je novega in kaj se nam še obeta v novi eri družbenih omrežij? Berite dalje ...
Partnerji nam zaupajo, ker vedno najdemo prijazne, intuitivne in strateške rešitve za končnega uporabnika. Dobrodošli, da vas navdušimo.