
Zanimiva vsebina je ključnega pomena za vaše spletno mesto. Če lahko večji del te vsebine povežete tudi v zgodbo, ki obiskovalce popelje skozi spletne strani, je to še toliko večji dosežek.
Primer napisanega je spletka www.spaceneedle.com, ki čudovito zajame vsa dejstva razglednega stolpa v Seattlu kot zgodbo, skozi katero se enostavno pomikamo s scrollanjem. Pri tem pa interakcija v kombinaciji z raznoraznimi animacijami spletnemu mestu resnično pričarata tisti »wow« faktor, ki ga loči od povprečja.
Tu lahko omenim še, da je scrollanje po webu vsekakor v velikem porastu in počasi že nadomešča klik. Veliko dizajnerjev se osredotoča na animacije pri pomikanju po strani s koleščkom miške in s tem uporabniku vsebino prikazati čim bolj zabavno.
Vedno več podjetij ugotavlja, da njihovi kupci in naročniki z njimi primarno komunicirajo preko spleta. Andy Budd, ustanovitelj Clearleft digitalne agencije je predvidel, da se bodo podjetja kmalu znebila tradicionalnih oglaševalskih agencij, ki webu posvečajo enako mero pozornosti kot reklamni skodelici in se raje odločila za digitalne agencije, ki splet postavljajo pred ostale kanale oglaševanja.
Posledica tega je, da se je pojavila odzivna grafika celo pri zasnovi logotipov podjetij. Največ uporabnikov do spleta dostopa preko manjših naprav in paziti je potrebno, da na takšnih velikostih ostane dobro viden tudi logotip.
Novost na webu je trenutno tako imenovan Isomorphic Javascript, ki omogoča, da se koda zažene tako v brskalniku kot tudi na strežniku, kar precej prispeva k hitrosti nalaganja spletnih aplikacij. Javascript programski jezik je vedno bolj priljubljen na webu, saj omogča marsikaj, s tem pa seveda raste tudi dolžina kode na spletnih straneh, ki jo mora spletni brskalnik prežvečiti in to znatno upočasni čas nalaganja ter s tem uporabnikom kvari izkušnjo. Isomorphic Javascript razbremeni spletne brskalnike, saj se koda vnaprej izvede na strežniku. To je le glavna prednost, ki jo Isomorphic Javascript omogoča.
Pri dizajnu spletnih strani je že skoraj tradicionalno načelo, da naj bodo elementi uporabniškega vmesnika po celem spletnem mestu konsistentni. Ali res potrebujemo enako nogo na vseh podstraneh? Ali potrebujemo splošno iskalno okno povsod po spletnem mestu? Morajo biti gumbi res povsod enake barve in oblike? Odvisno. Kar ima nekje smisel, ga morda drugje nima. Prav nič ni narobe z nedoslednostjo, če ima pri tem naš dizajn več smisla. Uporabnikom je potrebno servirati tisto kar iščejo oz. potrebujejo na določenem mestu in odstraniti tisto, kar je na tem mestu izven konteksta. Naj vaš prav prevlada nad konsistenco.
Pastelne barve, ki jih je prinesel ploski dizajn, so počasi preteklost. Google in Apple sta na trg stopila z izjemno živahnimi, saturiranimi barvami na utišanem ozadju, pri čemer nastane odličen kontrast. Prav tako se vedno bolj uporablja krepka pisava pretiranih velikosti. Vrača se tudi senčenje oz. osvetlitev elementov, ki pa ostaja na zelo mehki ravni. Trenutna dizajnerska muha je biti drzen in presenetiti uporabnika z nepričakovanim.
Na podelitvi NETKO nagrad so nas 3x poklicali na zmagovalni oder, poleg tega pa smo osvojili še 3 druga mesta in 2 tretji mesti!
Tudi letos se Dan družbenih omrežij ni odvil brez naše ENKIpe. Vas zanima, kaj je novega in kaj se nam še obeta v novi eri družbenih omrežij? Berite dalje ...
V novi izdaji Marketing Magazina je Nika Serdoner zbrala glavna sporočila prve mednarodne konference WFVConf 2022, kjer smo v sklopu predstavitev inovacij govorili o vplivu VR tehnologije na ustvarjanje edinstvene uporabniške izkušnje....
Partnerji nam zaupajo, ker vedno najdemo prijazne, intuitivne in strateške rešitve za končnega uporabnika. Dobrodošli, da vas navdušimo.