Z Natureto smo ustvarili kampanjo »Vlagaj vase« s katero spodbujamo k zavestnemu osvajanju novih znanj in veščin za razvoj na področju osebne rasti, kariere, medosebnih odnosov in fizične zmogljivosti.
Čas je, da pospravimo plavutke, zložimo ležalnik in spijemo zadnji kozarec limonade … naša pisarna nas kliče nazaj. Šalo na stran ;)
Pomanjkanje surovin, daljši dobavni roki, nedobavljivost nekaterih izdelkov in novi varčevalni zakoni so pretresli razmišljanje o obilju, ki temelji na nedotakljivi dostopnosti, priročnosti in hitrosti.
http://www.openculture.com/2019/04/see-the-oldest-printed-advertisement-in-english-an-ad-for-a-book-from-1476.htmlZjutraj, ko se zbudimo in pogledamo telefon, smo že obkroženi z oglasnimi sporočili. Ob branju novic se prikazujejo različni oglasi...
Tako kot spremenjena vloga porabnika se spreminjajo tudi najbolj učinkovite tehnike trženjskega komuniciranja, s katerimi blagovno znamko čim bolj približamo porabniku. Pri tem se vse večji pomen pripisuje viralnemu oglaševanju preko spletnih...
V digitalnem svetu smo prišli do točke, ko se vse več uporabnikov umika iz okolja, ki je prezasičeno z informacijami, push obvestili, glasovnimi sporočili ipd. Uporabniki so se začeli množično odjavljati iz novičarskih list, blokirati spletne...
V petek, 9. 3. 2018, sem se v sklopu Društva za marketing Slovenije udeležila pogovora z Denisom Oštirjem o nativnem oglaševanju.
Veliko ljudi pozna besedno zvezo »vodja projektov«, ne vedo pa točno, kaj v resnici pomeni. Vodenje projektov je zabavno, zanimivo, poučno, strukturirano, včasih stresno in naporno delo. Vendar se nas dejansko v njem kar nekaj najde in uživa....
Burger King je kot prva blagovna znamka uporabila tehnologijo glasovne aktivacije in dosegla izjemen uspeh.