Oglaševanje je nekako postalo del naše globalne kulture in je globoko zakoreninjeno v naši družbi. Skoraj ni trenutka, ko posameznik ne bi bil izpostavljen oglasnemu sporočilu. Oglaševanje je povsod okoli nas in postalo je nekaj vsakdanjega.
Tako kot spremenjena vloga porabnika se spreminjajo tudi najbolj učinkovite tehnike trženjskega komuniciranja, s katerimi blagovno znamko čim bolj približamo porabniku. Pri tem se vse večji pomen pripisuje viralnemu oglaševanju preko spletnih...
Whait, what? Saj sem se komaj pridružila ekipi, pa že teambuilding? OK, pa grem, bolj čudni od mene tako ne morejo biti :)
Digitalno življenje je nekaj, v kar sem vpeta 12 ur na dan. In potem sem se naučila/priučila, da ostalih 12 ur živim – spanje included.
Pogosto naletimo na statistike, ki kažejo, da Facebook izgublja uporabnike, predvsem mlade. Ko mu nekateri že kopljejo grob, Zuckerberg snuje nove podvige, ki priljubljenemu omrežju odpirajo nove sfere.
Emotikoni, v nadaljevanju čustveni simboli, so najhitreje rastoči svetovni digitalni jezik in največje blagovne znamke so takoj videle priložnost, kako implementirati digitalni jezik čustvenih simbolov v svoje kampanje in tudi na ta način...
Ponovno smo sodelovali pri testu povprečnega spletnega uporabnika, ki ga izvaja Marketing Magazine. Našo oceno si lahko preberete v nadaljevanju.
Sem mnenja, da mora vsako uspešno podjetje za uspešnost ekipe kot celote, omogočiti druženje, ki ekipo sprosti, poveže in umesti v drugo okolje, kjer se vezi še močneje stkejo. Letos (kot vsako leto) nam je takšen teambulding omogočil tudi ENKI...
Na mednarodni platformi CSS Light je spletna stran www.enki.eu prejela zmagovalni naziv "Featured of the Day".