Omlet je odprto mobilno družabno omrežje v lasti MobiSociala, ki pomeni velikopotezni napad na Facebookov model mobilnega družabnega omrežja.
Marketing magazin me je povabil k oddaji ocene o spletnem nastopu www.micna.si. Spodaj si lahko preberete komentar.
Gre za novo skupnost, kjer uporabniki anonimno razkrivajo svoje najgloblje skrivnosti. Govorimo o osupljivih šest milijardah šepetov mesečno, pretežno mladih, ki uživajo nekakšno mešanico Twitterja in Snapchata.
V avgustu sem se v blog zapisu spraševal, ali naj podjetja zapustijo Facebook?
Se še spomnite zgodbice o olimpijskem razvratu v Sočiju? Organizatorji olimpijskih iger so naročili 100.000 kondomov in jih razdelili med športnike, ki so nastopali na Olimpijskih igrah.
V zadnjih parih letih so infografike postale trend. Infografika, oz. informacijska grafika nam omogoča, da podatke, ki niso atraktivni, s pomočjo grafičnih elementov naredimo zanimive za obiskovalce.
Veritasium je objavil zanimivo raziskavo o načinih pridobivanja novih sledilcev na Facebooku in lastnostih, ki jih imajo.
Z orodjem Instagram smo nagovorili meščane in obiskovalce Ljubljane. Želeli smo jih opomniti na odgovorno ravnanje z vodnimi viri in jih spomniti na kakovost vode, ki priteče iz pipe.
Socialno omrežje LinkedIn letos praznuje že 10 obletnico (za primerjavo: Facebook je leto mlajši), pa vendar se v Sloveniji razmeroma malo podjetij pojavlja na tem omrežju s svojo stranjo, čeprav je med ostalimi socialnimi omrežji