Porsche Taycan kripto kampanja

Komunikacijska strategija

V kripto svet smo vnesli energijo užitka, ki jo prinaša model Porsche Taycan, ki pooseblja življenjski slog kripto vlagateljev in jim, v njihovem žargonu, prilagojeno aktualnemu dogajanju na kripto trgu, nudi privlačno alternativo vlaganja. Drzna kampanja z rezultati, ki na strateško dovršeni način, nagovarja izjemno specifično ciljno skupino.

Z zasnovo ciljno naravnanih oglasov, ki odgovarjajo na navade in potrebe ciljne skupine (upravljanje tveganih naložb, stresno življenje, želja po užitku, adrenalin, želja po bolj varnih naložbah …) in uporabo kripto žargona, smo pri naslovnikih vzbudili dovolj zanimanja, da smo jih pripeljali na pristajalno stran, kjer smo predstavili prednosti vozila Taycan skozi oči kripto vlagatelja in jih vodili k oddaji kontakta.

Pri tem smo za nagovor kriptašev strateško izbrali oglaševalske kanale, kjer se je naša ciljna skupina največ zadrževala.

Rezultati govorijo zase
50%

VTR na Redditu

13.5%

CTR na YouTubu

10%

CTR na LinkedInu

14 mio +

prikazov oglasov

Kripto kampanja

V poplavi avtomobilističnih oglasov smo iskali diferenciacijo – in jo našli v nišni, a bogati ciljni skupini kripto vlagateljev, ki jih z blagovno znamko Porsche povezuje drznost, tehnološki napredek in želja po užitku.

V kampanji smo si zadali 4 ključne cilje:

1) povečanje prepoznavnosti blagovne znamke Porsche in modela Taycan med kripto vlagatelji,

2) povezovanje vrednot ciljne skupine in blagovne znamke,

3) generiranje kakovostnih leadov (s kupno močjo) in

4) višja prodaja modela Taycan.

Tekom kampanje smo ažurno spremljali dogajanje na kripto trgu in glede na trend gibanja valute sproti prilagajali oglase (npr. ko je kripto padal, smo prikazali oglase o bolj varni naložbi v Porsche Taycana, v primeru, ko je kripto rasel, pa smo spodbujali adrenalin).
 

Poleg tega, da smo direktno odgovorili na interese specifične ciljne skupine v realnem času, smo jih nagovorili tudi na kanalih, kjer so se največ zadrževali ter posledično dosegli nadpovprečne rezultate.

Ob tem velja poudariti, da nismo nudili privlačne opcije testne vožnje, saj tovrstno vozilo zahteva visoko kupno moč, naš cilj pa ni bil obremeniti prodajnega osebja z nepravimi kontakti. Namesto tega smo strateško filtrirali kontakte na način, da so ti tudi realno predstavljali visok potencial prodaje.

Vse te aktivnosti so prispevali k izjemnim rezultatom v konverzijah, ki so posledično v Porsche salone pripeljale ustrezne kupce z zadostno kupno močjo.

Porsche za ženske

Ker glavnina avtomobilističnih oglasov nagovarja moško ciljno skupino, smo se mi lotili drugačnega izziva in zasnovali digitalno kampanjo, ki je bila namenjena ženskam. 

Naša naloga je bila, da dva različna modela Porsche vozil - Cayenne in Taycan predstavimo ženski ciljni skupini ter jih pripravimo do tega, da oddajo obrazec za posvet s prodajalcem, kar predstavlja že precej resno zavezo v procesu nakupa vozila.

Zato smo se, poleg zgornjih, osredotočiti tudi na nižje dele prodajnega lijaka. Raziskali smo žensko ciljno skupino in ugotovili, da obstajajo precejšne razlike znotraj skupine, glede na model vozila, za katerega se zanimajo.

Tako smo identificirali dve glavni ciljni skupini: 

- Ambiciozne ženske - Cayenne 
- Drzne ženske - Taycan

 

Zasnovali smo spletno stran s predstavitvijo obeh modelov in digitalne oglase (predvsem Meta in LinkedIn oglasi), ki so vodili na novo pristajalno stran.

Namesto tehničnih specifikacij smo raje poudarili estetiko vozila ter lastnosti, ki jih lahko voznica od vozila pričakuje in ki ji bodo pomagale na njeni poti do uspeha, odvisno od tega, ali spada bolj med drzne ali ambiciozne.

Ob tem velja poudariti, da zaradi potrebne visoke kupne moči za tovrstna vozila zopet nismo ponujali možnosti testne vožnje. Raje smo filtrirali kontakte na način, da so ti tudi realno predstavljali visok potencial prodaje. 

S pomočjo kreativnih oglasov, ki so bili zasnovani posebej za ženske, smo dosegli, da so ženske predstavljale kar 70 % vseh obiskov na strani ter 80 % vseh oddanih obrazcev za povpraševanje.

Pozitivno pa sta nas presenetili tudi številki 1,84 milijonov prikazov oglasov in skoraj 11000 klikov na povezavo do spletne strani.

Nagrade

Drugo mestoWebsi spletni prvaki

Skupaj
ustvarimo
nekaj odličnega.

(ali pokličite: 01 620 3370)

Naslednji projekt

Kontakt

Izpolnite obrazec in nam na kratko opišite vaše želje. Predstavnik ENKIpe vas bo kmalu kontaktiral z odgovorom. Se slišimo!